top of page
Поиск
  • booksforthesoul

451° за Фаренгейтом

Яка чудова книга та ще й про книги!)) Всі мої друзі знають - це моя улюблена, тому хочу розповісти ще і вам трішки про неї. Цей роман оповідає про світ, у якому існують спеціальні загони пожежників, які спалюють книги. Назва «451 градус за Фаренгейтом» не випадкова. 451 градус за Фаренгейтом – це температура спалювання паперу. На жаль у цьому виданні обов’язки пожежників дещо змінилися і тепер їм не потрібно гасити полум’я. Пожежники – це такі собі гаранти цензури на літературу, яка панує у цьому світі. Однак якось до рук головного героя потрапляє книга, і він не наважується її спалити. Всередині Монтега відбувається перетворення і він починає бачити звичний йому світ іншими очима. Антиутопію вважають прородством тому що показує людству що може відбутися у майбутньому, якщо ніхто не буде звертати увагу на читання.



6 просмотров0 комментариев

Недавние посты

Смотреть все

Знайомство

Привіт! Рада бачити на своєму сайті, мене звати Анастасія. Хочу вірити в те, що ти так як і я полюбляєш читати книги та поринати в нові історії. Хо попередити, у мене не має якогось певного відбору кн

Пост: Blog2_Post
bottom of page